Geen producten (0)

Bestellen, ruilen, retour, klachten                                                            

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Bestellen

Verzending of afhalen

Je bestelling wordt, wanneer vóór 12.00 uur besteld, dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Overige bestellingen worden altijd uiterlijk de eerstvolgende werkdag verzonden. In vakantietijd en tijdens de sale kan de verzending iets langer duren. 

Onze bestellingen worden verzonden met DHL. Hierbij bestaat de mogelijkheid deze te laten bezorgen op een DHL Servicepunt. Cute ‘n Cool is niet aansprakelijk voor vertraging, verlies of schade ontstaan tijdens transport. Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij onze webshop, kies dan voor "afhalen" onder verzendmethode. Vanzelfsprekend berekenen wij dan geen verzendkosten.

Verzendkosten

Cute ’n Cool berekent normaal gesproken € 4,95 voor verzendingen binnen Nederland, voor bestellingen vanaf € 50,00 is verzending gratis! Voor verzendingen naar België en Duitsland rekenen wij € 7,95 verzendkosten per bestelling en verzenden wij bestellingen vanaf € 100,00 gratis.  

Extra (verzend)kosten die zijn ontstaan door het bij de bestelling invullen van onjuiste adresgegevens, komen voor rekening van de klant. Controleer deze gegevens in de bestelling daarom altijd goed!

Betaalmogelijkheden

Na ontvangst van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin de bestelgegevens en het totale bedrag inclusief de verzendkosten. Betaling geschiedt vooraf en is mogelijk op de volgende manieren:

iDEAL (Sisow): Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. N.b. iDEAL-betalingen verlopen via Sisow, deze naam zal je dan ook tegenkomen bij het afronden van je betaling. 

Overboeking (via Sisow): Indien je hebt gekozen voor betaling via overboeking, dan ontvang je direct na je bestelling een mail van Sisow (info@sisow.nl) met de betaalgegevens. Bij overboeking geldt jouw bestelling als een reservering; de betaling dient binnen 3 dagen aan Sisow voldaan te worden op het in de bevestigingsmail aangegeven rekeningnummer en ordernummer. Na ontvangst van de betaling zal de bestelling z.s.m. worden verstuurd. Wanneer de betaling 3 dagen na de bestelling niet gedaan is, wordt je bestelling geannuleerd.  

Mistercash: Makkelijk en veilig betalen via Bancontact vanuit België!

Achteraf betalen via AfterPay voor consumenten (NL/BE):
AfterPay voert voor www.cutencool.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay en de voorwaarden? Ga dan naar de website van AfterPay. 

Nederlandstalige betaalvoorwaarden België:
https://www.afterpay.be/be/footer/betalen-met-afterpay/betalingsvoorwaarden

Franstalige betaalvoorwaarden België:https://www.afterpay.be/fr/footer/payer-avec-afterpay/conditions-de-paiement

Engelstalige betaalvoorwaarden België
https://www.afterpay.be/be/footer/betalen-met-afterpay/terms-and-conditions

 

Kortingscode

Cute 'n Cool heeft regelmatig acties waarbij een kortingscode toegepast kan worden. Er kan maximaal 1 kortingscode per bestelling worden ingevoerd. 
Verder is het belangrijk om te weten dat kortingscodes:

  • niet met terugwerkende kracht toegepast kunnen worden op een bestelling,
  • een beperkte geldigheidsduur hebben,
  • gebonden kunnen zijn aan voorwaarden, zoals een minimum bestelbedrag, of een bepaalde categorie,
  • kunnen komen te vervallen als niet (meer) aan de voorwaarden wordt voldaan. Bijvoorbeeld als het orderbedrag na (gedeeltelijke) retournering te laag is. 

 

Annulering van een bestelling

Mocht je de bestelling willen wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via ellis@cutencool.nl. Indien de bestelling nog niet is verzonden, wordt deze kosteloos aangepast of geannuleerd. Indien de bestelling is verstuurd, is betaling vereist.

 

Retourneren

Als consument heb je recht op een deugdelijk product, wij stellen dan ook alles in het werk om dit te leveren. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan te melden om te retourneren. Eventuele gebreken dienen dan ook binnen deze termijn gemeld te zijn. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om te retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten: 

  1. Meld je retour(en) bij ons per mail aan, evt. met een ingevuld retourformulier. Zo kunnen we duidelijk zien om welke bestelling het gaat.
    Let op, wij nemen retouren alleen aan, wanneer ze netjes zijn verpakt in het originele plastic productzakje en kaartjes! 
  2. De artikelen, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding, op het bezorgadres aan ons teruggezonden zijn. Het adres voor retourzending is: Cute ’n Cool, Soesterveen 26, 3452 JM Vleuten.
  3. Zorg er voor dat in het retour gestuurde pakket / brievenbusdoos / verzendzak altijd aanwezig zijn:
    • Een (kopie) van de bij de bestelling ontvangen factuur, of ingevuld retourformulier, met daarop de volgende gegevens: 
    • Je naam en IBAN-nummer
    • Omschrijving te retourneren product(en)
    • Bestelkenmerk
  4. Zorg dat er geen eerdere/ oude verzendlabels zichtbaar zijn op pakket / brievenbusdoos / verzendzak. Wanneer deze niet verwijderd zijn, kunnen er extra kosten berekend worden door DHL, die wij helaas moeten doorbelasten.
  5. Op deze manier kunnen wij het retour gestuurde herleiden, koppelen aan de juiste bestelling en klant en dus snel afhandelen.
  6. Het te retourneren artikel moet compleet zijn, nog voorzien zijn van labels en netjes in de originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet teruggenomen indien het  1. gedragen en/of gewassen is, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. beschadigd (bijvoorbeeld scheuren, gaten of vlekken) is.
  7. Bied de zending z.s.m. aan bij een postkantoor of een servicepunt van bijvoorbeeld PostNL of DHL. De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant en hangen af van het gewicht en formaat. Kijk voor de recente tarieven op www.PostNL.nl of www.dhl.nl 

Badkleding en ondergoed: kan om hygiënische redenen helaas niet geruild of geretourneerd worden. 

Kortingscode: aan het toepassen van een kortingscode kan een voorwaarde verbonden zijn, zoals een minimaal orderbedrag. Als na retournering niet (meer) aan die voorwaarde wordt voldaan, bijvoorbeeld door een te laag orderbedrag, dan kan de kortingscode komen te vervallen. 

Cute 'n Cool zal het aankoopbedrag van de geretourneerder artikelen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten, of crediteren in Afterpay. Uiteraard mits wij de retouren volgens de voorwaarden hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. 

Indien je de retourzending niet (voldoende) frankeert, of je bestelling weigert in ontvangst te nemen, niet afhaalt bij een gekozen servicepunt, of als een bestelling niet bij je afgeleverd kan worden, zijn wij helaas genoodzaakt de eventuele extra kosten door te berekenen. Het betreft dan de extra kosten die door de vervoerder aan ons in rekening gebracht worden. Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de retour aangeboden artikelen. Retourzendingen, welke buiten de retourtermijn aangeboden worden (poststempel is bindend), worden niet gecrediteerd.

 

Ruilen

Als een artikel niet naar wens is, bijvoorbeeld omdat jouw kind opeens een nieuwe lievelingskleur heeft of toch iets harder is gegroeid dan je dacht, dan mag het uiteraard geruild worden.

Een omruiling geldt als een nieuwe bestelling (en een eventuele retour). Je kun een nieuwe bestelling plaatsen met het artikel in de gewenste maat en kleur, deze bestelling wordt zo snel mogelijk aan je verstuurd. De artikelen die je retourneert, worden aan je terugbetaald, of gecrediteerd in Afterpay. 
Bij deze nieuwe bestelling en eventuele retournering zijn de reguliere voorwaarden voor bestellen en retourneren van toepassing, artikelen van de oude en nieuwe bestelling worden dus niet met elkaar verrekend.

Let op: Badkleding en ondergoed kan om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden!

 

Klachten

Vanzelfsprekend staan we open voor tips ter verbetering voor onze artikelen en service. Ben je niet tevreden over de kwaliteit van de kleding en/ of levering, mail dan naar ellis@cutencool.nl.  Alle binnenkomende klachten worden door Cute ‘n Cool serieus in behandeling genomen en je ontvangt uiterlijk binnen 3 werkdagen bericht. 

Let op: mail niet teveel foto's tegelijk; mails met grote fotobestanden worden helaas niet altijd goed ontvangen!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.