Geen producten (0)

Bestellen, ruilen, retour, klachten                                                            

 

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Bestellen

Verzending of afhalen

Je bestelling wordt, wanneer vóór 12.00 uur besteld, dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Overige bestellingen worden altijd uiterlijk de eerstvolgende werkdag verzonden. In vakantietijd en tijdens de sale kan de verzending een dag langer duren.

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL (voorheen door Van Straaten Post) en DHL. Cute ‘n Cool is niet aansprakelijk voor vertraging, verlies of schade ontstaan tijdens transport. Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij onze webshop, kies dan voor "afhalen" onder verzendmethode. Vanzelfsprekend berekenen wij dan geen verzendkosten.

Verzendkosten

Cute ’n Cool berekent normaal gesproken € 2,95 voor verzendingen binnen Nederland, voor bestellingen vanaf € 35,00 is verzending gratis! Voor verzendingen naar België en Duitsland rekenen wij € 6,95 verzendkosten per bestelling en verzenden wij bestellingen vanaf € 100,00 gratis.  

Let op: Extra (verzend)kosten, vertraging of verlies die is ontstaan door het bij de bestelling invullen van onjuiste adresgegevens, komen voor rekening van de klant. Controleer deze gegevens in de bestelling daarom altijd goed!

Betaalmogelijkheden

Na ontvangst van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin de bestelgegevens en het totale bedrag inclusief de verzendkosten. Betaling geschiedt vooraf en is mogelijk op de volgende manieren:

iDEAL (Sisow): Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. N.b. iDEAL-betalingen verlopen via Sisow, deze naam zal je dan ook tegenkomen bij het afronden van je betaling. 

Creditcard: Het is ook mogelijk om met je credit card te betalen (Mastercard, Visa, Maestro). Gezien het feit dat de credit card maatschappijen hiervoor kosten in rekening brengen, zijn wij genoodzaakt om standaard € 1,95 kosten per credit card betaling door te berekenen. N.b. creditcard verlopen via Sisow, deze naam zal je dan ook tegenkomen bij het afronden van je betaling. 

Overboeking (via Sisow): Indien je hebt gekozen voor betaling via overboeking, dan ontvang je direct na je bestelling een mail van Sisow (info@sisow.nl) met de betaalgegevens. Bij overboeking geldt jouw bestelling als een reservering; de betaling dient binnen 3 dagen aan Sisow voldaan te worden op het in de bevestigingsmail aangegeven rekeningnummer en ordernummer. Na ontvangst van de betaling zal de bestelling z.s.m. worden verstuurd. Wanneer de betaling 3 dagen na de bestelling niet gedaan is, wordt je bestelling geannuleerd.  

Mistercash: Makkelijk en veilig betalen vanuit België!

 

Annulering van een bestelling

Mocht je de bestelling willen wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via ellis@cutencool.nl.  Indien de bestelling nog niet is verzonden, wordt deze kosteloos aangepast of geannuleerd. Indien de bestelling is verstuurd, is betaling vereist.

 

Ruilen

Je mag een artikel retourneren en omruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur (mits op voorraad). Hiervoor gelden de voorwaarden zoals omschreven onder het kopje "Retourneren". De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Als je een artikel snel wilt ontvangen, kun je deze in de webshop bestellenen afrekenen, dan wordt deze gelijk verstuurd (voor 11.00 uur besteld, dezelfde werkdag verstuurd). Het aankoopbedrag van de retour wordt dan uiterlijk 2 weken na ontvangst van de retour volgens de geldende retourprocedure aan je terug gestort. Wil je een omruiling niet opnieuw online afrekenen, maar pas ontvangen zodra wij jouw retour hebben ontvangen? Of wil je iets omruilen tegen een artikel met een andere prijs? Dat kan ook. Wij adviseren dan het gewenste artikel in de webshop te reserveren. Dit doe je door het op de reguliere manier te bestellen en dan bij afrekenen te kiezen voor optie "overboeken". Het artikel wordt dan automatisch in de webshop voor je gereserveerd, maar je betaalt het niet. Wel graag bij "extra informatie" en bij het geretourneerde artikel aangeven dat het om een omruiling gaat. Cute 'n Cool zal het nieuwe artikel binnen 14 dagen na ontvangst van je retour versturen. Eventuele prijsverschillen zullen na ontvangst van de retour verrekend worden.

Let op: Bij ruilingen uit het buitenland worden opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.

Let op: Badkleding en ondergoed kan om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden!

 

Retourneren

Als consument heb je recht op een deugdelijk product, wij stellen dan ook alles in het werk om dit te leveren. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over je bestelling, dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst aan te melden om te retourneren. Eventuele gebreken dienen dan ook binnen deze termijn gemeld te zijn. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om te retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten: 

  1. Meld je retour(en) aan met een ingevuld retourformulier. Let op, wij nemen retouren alleen aan, wanneer ze netjes zijn verpakt in het originele plastic productzakje en kaartjes!!!
  2. De artikelen, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding, op het bezorgadres aan ons teruggezonden zijn. Het adres voor retourzending is: Cute ’n Cool, Soesterveen 26, 3452 JM Vleuten.
  3. Zorg er voor dat in het retour gestuurde pakket / brievenbusdoos / verzendzak altijd aanwezig zijn:
    • Je naam en IBAN-nummer
    • Omschrijving te retourneren product(en)
    • Bestelkenmerk
    • Ingevuld retourformulier
    • (kopie van) de factuur
  4. Op deze manier kunnen wij het retour gestuurde herleiden, koppelen aan de juiste bestelling en klant en dus snel afhandelen.
  5. Het te retourneren artikel moet compleet zijn, nog voorzien zijn van labels en NETJES in de originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet teruggenomen indien het  1. gedragen en/of gewassen is, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. beschadigd (bijvoorbeeld scheuren, gaten of vlekken) is.
  6. Bied de zending z.s.m. aan bij een postkantoor of een servicepunt van bijvoorbeeld PostNL of DHL. De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant en hangen af van het gewicht en formaat. Kijk voor de recente tarieven op www.PostNL.nl of www.dhl.nl 

Let op: Badkleding en ondergoed kan om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd worden!

Cute 'n Cool zal het verschuldigde orderbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten. Voorwaarde is dat wij alles volgens bovenstaande voorwaarden hebben ontvangen, dit wordt door ons per e-mail bevestigd. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (wanneer van toepassing) gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van klant naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Indien niet aan bovengenoemde condities wordt voldaan:
Indien je de retourzending niet (voldoende) frankeert, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Het betreft dan administratiekosten à € 4,95 én de kosten welke ons in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen. Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de retour aangeboden artikelen. Retourzendingen, welke buiten de retourtermijn aangeboden worden (poststempel is bindend), worden niet gecrediteerd.

 

Klachten

Vanzelfsprekend staan we open voor tips ter verbetering voor onze artikelen en service. Ben je niet tevreden over de kwaliteit van de kleding en/ of levering, mail dan naar ellis@cutencool.nl.  Alle binnenkomende klachten worden door Cute ‘n Cool serieus in behandeling genomen en je ontvangt uiterlijk binnen 3 werkdagen bericht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om de klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Let op: mail niet teveel foto's tegelijk; mails met grote fotobestanden worden helaas niet altijd goed ontvangen!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.